Khasiat Luxor Jeli Gamat GOLD





Apakah Luxor Jeli Gamat GOLD?

Jeli Gamat GOLD merupakan produk penjagaan kesihatan yang diperbuat daripada 100% timun laut emas atau gamat emas tulen. Gamat Emas ialah sejenis timun laut yang berwarna keemasan.

Ia berlainan dengan timun laut biasa kerana mengandungi khasiat yang tinggi tanpa kolesterol. Ia mempunyai daya hidup yang kuat kerana cepat sembuh dan masih dapat hidup walaupun dipotong dua.

Gamat digunakan dalam perubatan tradisional sebagai makanan berkhasiat untuk wanita selepas bersalin atau sebagai rawatan untuk penyakit kronik seperti penyakit koronari, lemah jantung, penyakit kencing manis (diabetes), penyakit kolesterol tinggi dan sengal sendi. Ia juga digunakan untuk merawat dan menyembuh luka.

Luxor Jeli Gamat GOLD merupakan satu-satunya produk gamat yang diuji dan diiktiraf oleh pakar tempatan dan mendapat pengiktirafan bertaraf Emas (GOLD Standard) oleh Bapa Gamat Malaysia iaitu Prof Ridzuan Hashim daripada UIAM. Ia diekstrak dan dihasilkan dengan menggunakan teknologi yang canggih, menjadikannya lebih bersih, berkhasiat dan tulen.

Apakah Kebaikan Luxor Jeli Gamat GOLD?

1) Baik untuk wanita selepas bersalin, membantu menyembuh luka-luka pembedahan dan memulihkan fungsi sistem peranakan. Bagi yang menyusu badan disyorkan amalkan sekali dengan Spirulina Pacifica kerana ia membekalkan 46 zat yang diperlukan badan dan bayi.

2) Mempercepatkan pemulihan tenaga dan mengelakkan keletihan terutama mereka yang aktif bersenam dan bersukan. Bagi pertambahan tenaga untuk anda kekal aktif, amalkan Spirulina Pacifica 

3) Membantu penyembuhan ulser, gastrik dan pendarahan usus.

4) Mengurangkan sakit urat, saraf dan kesakitan pada otot badan dan sendi. Bagi masalah sendi disyorkan juga dengan pengambilan Krill Omega Plus.

5) Membantu mengurangkan simptom sembelit dan penyembuhan masalah buasir. Bagi membantu masalah ini selesai dengan lebih cepat, amalkan sekali Spirulina Pacifica yang bertindak sebagai agen detoksifikasi yang berkesan.

6) Menenangkan fikiran dan mengurangkan tekanan.

7) Bertindak sebagai pelali atau sebagai penahan sakit semulajadi.

8) Mengurangkan penyakit resdung dan asma atau lelah. Ia membantu dengan mengurangkan kesan alahan yang menyebabkan masalah di atas. Sebagai tambahan kepada masalah resdung, amalkan juga Extar C Plus untuk menguatkan semula sistem imun agar boleh mengatasi kesan alahan.

9) Merangsang kecantikan kulit, meningkatkan peredaran darah, menguatkan struktur, melembutkan serta mempertahankan penuaan pada kulit.

10) Mencegah kanser dengan memperbaiki sel-sel yang rosak, merangsang pertumbuhan sel-sel baru & menguatkan semula sel-sel yang lemah. Kepada pesakit kanser yang masih ingin berikhtiar disyorkan amalkan Spirulina Pacifica yang bertindak sebagai agen anti kanser berkesan.

11) Menyembuhkan kulit terbakar, menghidupkan tisu & sel badan

12) Boleh membuang toksik dalam badan. Bagi membantu proses detoksifikasi dengan efektif, amalkan sekali dengan Spirulina Pacifica.

13) Boleh menghentikan batuk, selsema (mengeluarkan kahak) terutama bagi bayi yang ada masalah batuk atau ada kahak akan keluar melalui najis atau muntah muak susu.

14) Boleh membantu mengurangkan beban kesakitan disebabkan penyakit seperti paru-paru, tekanan darah rendah, mati pucuk, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, gout dll.



Sijil HALAL JAKIM & IFRC ASIA





 Sijil ANALISIS MAKMAL




Tips Tambahan (Rahsia Belaian Kasih)

Bagi kecantikan kulit & menegangkan kulit muka, cuci kulit muka dengan Gel Pencuci Muka Gamat. Selepas itu, campurkan Jeli Gamat Gold, Spirulina Pacifica dan Bio-C Complex dan sapukan pada muka untuk dibuat masker & Scrub. Selepas kering, cuci masker dan sapukan campuran Gel Gamat Gold & Minyak Urut Gamat Aromaterapi sebelum tidur.




Cara Penggunaan

Bayi : setitik sehari (boleh diberi terus atau dicampur dalam susu formula)
Kanak-kanak (Bawah 2 tahun) : 1 sudu kecil sehari
Dewasa : 1 sudu besar pagi dan 1 sudu besar malam sehari
Pesakit : 2 sudu besar pagi dan 2 sudu besar malam sehari
Peringatan : Mereka yang mengambil ubat harus mengelakkan memakan Jeli Gamat GOLD pada masa yang sama dengan pengambilan ubat. Masa yang paling sesuai ialah 1 jam sebelum atau selepas mengambil ubat. Pastikan anda meminum 8 gelas air sehari.

Cadangan : Bagi Anda yang berada luar dari Kuala Lumpur, bagi menjimatkan perbelanjaaan kos pos barang pesanan anda, dicadangkan anda ambil 2 botol untuk sebulan.
klik sini untuk info produk :
HARGA (Termasuk Postage) :

RM 93 sm | RM 97 ss (350ml)

Whatsapp 018-359 7495 segera


Produk-produk lain yang anda mungkin berminat :

Dalaman :

Luaran :

Comments

Popular posts from this blog

Fungsi Jeli Gamat Emas (Royal Gamat Liquid Tradisea)

Apakah Gamat?